Zmiznute ucty z internet bankingu

Banky, bankové účty, presun financií na SK, otvorenie účtu v UK banke...

ModerátoriCOLON Gina, jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
Ryjanka
Reader
Reader
PríspevkyCOLON 2
RegistrovanýCOLON Str Aug 17, 2005 5:10 pm

Zmiznute ucty z internet bankingu

Poslať od Ryjanka » Str Aug 17, 2005 5:28 pm

Ahojte, Mohol by mi niekto poradit co sa da robit ked zistim , ze mi boli ukradnute uspory z e-saving v Nationwide?
Cez internet banking som si otvorila saving ucet, na ktory som si samozrejme ukladala mesacne vyplatu. Vzdy bolo vsetko v poriadku az na teraz, dosla som na SR na dovolenku a zistila som ze na internet bankingu nemam ziadne ucty.Hned som do Nationwide napisala o co ide, ale ich odpoved bola ze chcu adresu kam by mi bezpecne poslali info. /Popri tom tam uvadzaju ze ich cesta na odkazy je bezpecna/ ked chcem pouzit debit kartu na rezervovanie napr ubytovania platba je zamietnuta bankou.
O tyzden sa vraciam do UK a dufam ze sa to vyriesi. Ma niekto podobnu skusenost?, poradte mi prosim co robit v najhorsom scenari ak by mi oznamili ze prachy su fuc. a ja som ich nevybrala. dakujem Ryjanka

Gina
Moderator Ginuska
Moderator Ginuska
PríspevkyCOLON 942
RegistrovanýCOLON Uto Apr 20, 2004 5:51 pm
BydliskoCOLON London
CONTACTCOLON

Poslať od Gina » Str Aug 17, 2005 5:40 pm

Hm... zaujimave az strasne...
myslim ze bude logicke vysvetlenie. Nie som odbornik, ale nemoze to byt tym ze logujes na svoj internet banking zo SK IP adresy?? Na tvojom mieste VOLAM banku hned teraz! Peniaze nikdy len tak nezmyznu do vzduchu (ja stale ich menim na topanky!) a uz vobec nie ak mas safe online banking garantovany bankou.

lubo
London Expert
London Expert
PríspevkyCOLON 373
RegistrovanýCOLON Str Apr 07, 2004 12:10 am
BydliskoCOLON SW1A 1AA
CONTACTCOLON

Re: Zmiznute ucty z internet bankingu

Poslať od lubo » Str Aug 17, 2005 6:07 pm

Co znamena tato veta?
Ryjanka píšeCOLON...zistila som ze na internet bankingu nemam ziadne ucty.
Znamena to, ze ked sa nahlasis, tak tam nemas ziadny ucet (co tam potom je?) alebo ze ti zmizli peniaze z uctov? Pokial viem, tak e-savings v Nationwide je naviazany na flex-account a ked chces odtial previest peniaze do inej banky, tak to musis najskor previest na bezny ucet a odtial spravit prikaz (prevod medzi uctami je okamzity). Pozri si online statementy, su tam nejake prevody, ktore si ty nespravila? Ak ano, okamzite volaj banku, aby tie transakcie stornovali. Ak sa k tym vypisom nemozes dostat, tak by som to skor tipoval, ze oni maju nejaky technicky problem.

Ryjanka
Reader
Reader
PríspevkyCOLON 2
RegistrovanýCOLON Str Aug 17, 2005 5:10 pm

Poslať od Ryjanka » Str Aug 17, 2005 6:08 pm

Dakujem Gina za skoru reakciu, ale zial to ze na internet banking idem zo slovenskeho IP nie je problem, predtym to bolo v poriadku a ucty som videla, boli tam.
Ja som nevolala, lebo som hned pisala a ziadala o vysvetlenie a potvrdenie ci tam tie prachy su. Na to mi len odpovedali akosi odveci, a preto sa uz neviem dockat ze tam pojdem osobne.Myslim ze po telefone by som nic nevybavila.

Gina
Moderator Ginuska
Moderator Ginuska
PríspevkyCOLON 942
RegistrovanýCOLON Uto Apr 20, 2004 5:51 pm
BydliskoCOLON London
CONTACTCOLON

Poslať od Gina » Str Aug 17, 2005 6:15 pm

Myslim ze po telefone by som nic nevybavila
Tak neviem, ale ja VZDY a skoro VSETKO dokazem vybavit cez telefon. Ale ak mas chut a zaludok na to cakanie, rob ako myslis. Verim ze to bude iba "technicky problem".

josh
Guest
Guest
PríspevkyCOLON 27
RegistrovanýCOLON Str Aug 10, 2005 5:03 pm
BydliskoCOLON Witham, Essex
CONTACTCOLON

Prevod

Poslať od josh » Štv Sep 22, 2005 5:14 pm

Myslim, ze ak si predtym nepouzivala svoj ucet na prevody, tak ti to nemohlo zmiznut 'len tak'.

Niektore banky pri podozrivych transakciach volaju svojim klientom a kontroluju ci naozaj chcu uskutocnit platby resp. prevody, tak neviem ci to bol tvoj pripad.

Ak si predtym robila prevody, tak sa im to mozno ani nezdalo cudne.

BUTTON_POST_REPLY