slovenske vyrobky v hypermarketoch - projekt

Vaše skúsenosti s britským jedlom a pitím.

ModerátoriCOLON jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
ynga
Reader
Reader
PríspevkyCOLON 7
RegistrovanýCOLON Uto Sep 05, 2006 9:54 am
BydliskoCOLON Bratislava/Birmingham

slovenske vyrobky v hypermarketoch - projekt

Poslať od ynga » Sob Nov 04, 2006 11:17 pm

Zdravim,
som študentkou VŠ a potrebovala by som pomoc pri prieskume ohľadom možnosti kúpy slovenských výrobkov v anglicku. Potrebujem to na seminarku, ale možno ...

Môžete odpovedať na týchto pár otázok?
neurazím sa, ak nebudete stručný :o) )
1. chýbajú vám slovenské výrobky v anglicku? ktoré?
2. vyhľadali ste alebo poznáte obchody, kde dostanete slovenské výrobky v anglicku?
3. uvítali by ste možtnosť kúpiť si ich v hypermarkete?

dakujem
ynga

phibe
Guest
Guest
PríspevkyCOLON 15
RegistrovanýCOLON Pon Júl 05, 2004 7:37 pm
BydliskoCOLON Londyn, Willesden Green

Poslať od phibe » Ned Nov 05, 2006 10:36 am

1. niektore ano. nechybaju ani tak typicke sl. vyrobky (bryndza a pod) ale kedze nekonzumujem maso, chybaju mi tu rozne strukovinove, sojove a pod. 'nemliecne' natierky, kt. u nas bezne dostat. taktiez sortiment mineralok je tu v porovnani so SR velmi biedny.

2. nie, nepoznam.

3. urcite ano

Marlowe
Addicted Consultant
Addicted Consultant
PríspevkyCOLON 204
RegistrovanýCOLON Sob Apr 16, 2005 4:22 pm
BydliskoCOLON Westminster

Re: slovenske vyrobky v hypermarketoch - projekt

Poslať od Marlowe » Ned Nov 05, 2006 11:08 am

ynga píšeCOLON 1. chýbajú vám slovenské výrobky v anglicku? ktoré?
2. vyhľadali ste alebo poznáte obchody, kde dostanete slovenské výrobky v anglicku?

dakujem
ynga
1. Nie, jedine co mi chyba je Citrus, ale ten je cesky :-)
2. Poznam ale nemaju tam Citrus
3. Keby ze ten Citrus...

mirushka13
Regular Reader
Regular Reader
PríspevkyCOLON 48
RegistrovanýCOLON Pon Sep 18, 2006 4:14 pm
BydliskoCOLON Londyn

chybaju.......

Poslať od mirushka13 » Ned Nov 05, 2006 2:25 pm