vybabovanie dani Self employed

Máte skúsenosti s podnikaním v UK? Čo všetko vás to stálo? Uživíte sa? Alebo "podnikáte" v UK len kvôli business vízam?

ModerátoriCOLON jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
mystica
Reader
Reader
PríspevkyCOLON 5
RegistrovanýCOLON Štv Sep 01, 2005 6:25 pm
BydliskoCOLON Leicester

vybabovanie dani Self employed

Poslať od mystica » Pon Aug 21, 2006 11:18 am

Chcela by som vas poprosit o radu, snazila som sa najst odpoved vsade ale akosi som z toho popletena. moj priatel pracuje ako self employed pre ang.firmu, ziadne faktury ale nema, dostava tyzdennu vyplatu, z ktorej mu stahuju tyzdenne nejaku dan vo vyske 50libier a okrem toho si v IR plati kazde tri mesiace dan tiez, neviem ktora dan je na co, ktora je zdravotna a ktora normalna tax, ale ide o to ze za chvilu ho zamestnaju na zmluvu a my by sme rade poradili, ze co potom s tym co si plati v IR, a ci si moze ziadat o vratenie dani, a ako vie IR kolko penazi dostava, ked je plateny na ucet nema vyplatnu pasku. majitel si vedie evidenciu ako a kolko ho plati, to mam potom od neho pytat nejake potvrdenie pre IR ze co a kolko zanho platil. moj priatel nema nic co by si mal odkladat, lebo zamestnavatel mu preplaca aj petrol. poradte nam niekto co robit, ak uz dostane zmluvu.dakujem vam pekne

kazisvet
London Expert
London Expert
PríspevkyCOLON 498
RegistrovanýCOLON Pia Mar 03, 2006 1:31 pm
BydliskoCOLON BA - Petrzalka/Southsea
CONTACTCOLON

Re: vybabovanie dani Self employed

Poslať od kazisvet » Uto Aug 22, 2006 12:54 pm