Rada-život v UK

ModerátoriCOLON jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
tinara
Reader
Reader
PríspevkyCOLON 4
RegistrovanýCOLON Pon Apr 26, 2010 11:07 am

Rada-život v UK

Poslať od tinara » Uto Apr 27, 2010 2:40 pm

S manželom rozmýšlame nad UK, nie prísť si iba zarobiť, ale skúsiť normálne žiť. Preto by som od Vás, čo už tam žijete, potrebovala vedieť nejaké konkretne skúsenosti. Opíšem našu situáciu : Manžel (40) pracuje ako IT (okrem programovania), prax 15 rokov, nemá VŠ, ja (36), práca v telekom.sektore post supervizor, prax v uvedenom 7 rokov, momentálne podnikam, nemám VŠ a dcéra 16 rokov momentálne študuje 2.ročník na strednej. Angličtina -vieme, ale zatial sme komunikovali len tu na SR. :) Chcela by som vedieť : 1. Aká je šanca zohnať prácu v našom obore, keďže som počula, že zohnať prácu je dosť problém, v tomto čase krízy? 2.Ktoré mesto by ste odporúčali pre začiatok (aj kvoli ubytku aj praci, škole)? 3. Dcéra ma 2 roky štúdia ešte pred sebou, angličtina nie je zatial bohviečo, tak nevieme či počkať kym skončí, alebo sa da niečo poriešiť aj v UK ? Ďakujem vopred za Vaše názory a odpovede. :) Čitala som už skoro všetky príspevky, ktoré mi pomohli sa vo veľa veciach zorientovať, ale potrebovala by som vedieť aktuálnu situáciu.

grief
Member of Moderators
Member of Moderators
PríspevkyCOLON 432
RegistrovanýCOLON Sob Jún 23, 2007 7:54 pm
CONTACTCOLON

Re: Rada-život v UK

Poslať od grief » Uto Apr 27, 2010 3:07 pm