Hladam drzitelku slovenskeho pasu

Ste v Anglicku a hľadáte nových priateľov vo vašom meste či štvrti?

ModerátoriCOLON Gina, jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
nimrod
Reader
Reader
PríspevkyCOLON 2
RegistrovanýCOLON Uto Okt 31, 2006 3:49 am
BydliskoCOLON London

Hladam drzitelku slovenskeho pasu

Poslať od nimrod » Štv Nov 23, 2006 12:39 am

Caute, som student studujuci v londyne ktory tu chce zit no nemam eu pas co znamena ze musim uk opustit.
Preto hladam slovenske dievca, s ktorou by som sa ozenil, aby som tento pas ziskal a mohol tu ostat.
Som ochotny za to zaplatit nemalu ciastku, je to nevyhnutne urobit do niekolkych tyzdnov.
Dakujem velmi pekne,
Nimrod

oslo1
Wannabe Expert
Wannabe Expert
PríspevkyCOLON 163
RegistrovanýCOLON Uto Jan 24, 2006 7:45 pm
BydliskoCOLON London

dobree

Poslať od oslo1 » Štv Nov 23, 2006 12:45 am

Dobreeeee,

tak to som zvedava na tie reakcie. A preco chces prave slovenku?

Diwiak
Regular Reader
Regular Reader
PríspevkyCOLON 46
RegistrovanýCOLON Uto Nov 21, 2006 8:55 pm

Re: dobree

Poslať od Diwiak » Štv Nov 23, 2006 6:05 pm

oslo1 píšeCOLONDobreeeee,

tak to som zvedava na tie reakcie. A preco chces prave slovenku?
no sak lebo je slovak nie ??? :-)))

nimrod
Reader
Reader
PríspevkyCOLON 2
RegistrovanýCOLON Uto Okt 31, 2006 3:49 am
BydliskoCOLON London

cau vole

Poslať od nimrod » Štv Nov 23, 2006 6:24 pm

ja nie som slovak iba sa potrebujem ozenit so slovenskym dievcatom pretoze slovensko je castou europskej unie co znamena ze po ziskani slovenkeho pasu mozem zostat v londyne dakujem mojmu slovenskemu priatelovi martinovi ze mi pomaha pri hladani.
Chcem iba pripomenut ze za to ponukam nemale peniaze.
diky
Nimrod

Diwiak
Regular Reader
Regular Reader
PríspevkyCOLON 46

Re: cau vole

Poslať od Diwiak » Štv Nov 23, 2006 6:42 pm