Je Británia konzumnou spoločnosťou?

Všetko, čo sa nezmestilo do vyššie uvedených tém.

ModerátoriCOLON jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
stanobear
Guest
Guest
PríspevkyCOLON 19
RegistrovanýCOLON Pia Jún 10, 2005 8:56 pm

Je Británia konzumnou spoločnosťou?

Poslať od stanobear » Uto Feb 07, 2006 12:56 pm

[Poznámka admina: táto téma je pokračovaním témy viewtopic.php?t=2909.]

Presne tak! Plne automatizovany system! Ano ja som to tak v minulosti urobil a ked som sa stahoval tak som menil adresu s plne automatizovanym systemom, cize hovoris do masiny!!! A este pol roka mi chodili upomienky, ze na novej adrese nie je zaregistrovana TV Licence! A to som im vyvolaval a pisal listy a stazoval... Preco sa tomuto nevyhnut!!!

Tato krajina proste nefunguje! Su tu iba peniaze...
Sam pracujem ako uctovnik a namiesto spravneho treningu ma prvy tyzden ucili vyhovorky ako: sek sa stratil v poste, manazer je na meetingu...

Momentalne riesim spory s NatWest, Wanadoo, Onestopphone. Este nieco dodat?

jaro
I Charge For Asking
I Charge For Asking
PríspevkyCOLON 1551
RegistrovanýCOLON Pia Apr 23, 2004 7:09 am
BydliskoCOLON Bristol

Poslať od jaro » Uto Feb 07, 2006 1:20 pm

stanobear píšeCOLONPreco sa tomuto nevyhnut!!!
Hmm, mozno preto, lebo neplatenie dani (TV licence je forma dane) je nelegalne?
stanobear píšeCOLONTato krajina proste nefunguje!
Neprehanas?

Mimochodom, opat mi napada otazka: ak sa ti tu nepaci, tak preco tu si? Chod do krajiny ktora funguje perfektne... napriklad na Slovensko. ;)

stanobear
Guest
Guest
PríspevkyCOLON 19

Poslať od stanobear » Uto Feb 07, 2006 1:36 pm

Jaro,
keby si citel poriadne, tak by si sa docital, ze su tu peniaze! A to je dovod preco som tu! A vobec, co teba do toho!
A ako vysvetlis 'jav', ze platis TV Licence na 12 mesiacov, ale ako napr. ja som ju vyplatil 13.12.2004 a platnost vyprsala 30.11.2005!