Kúpa auta v UK a cesta na SVK

O autách a šoférovaní v UK, vodičských preukazoch, o vlakoch, busoch...

ModerátoriCOLON Gina, jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
kurenadvore
Guest
Guest
PríspevkyCOLON 20
RegistrovanýCOLON Uto Mar 15, 2011 8:18 am

Kúpa auta v UK a cesta na SVK

Poslať od kurenadvore » Uto Mar 15, 2011 8:40 am

Ahojte,

prvý príspevok vôbec a hneď by som chcel požiadať o radu. Chcem zakladať firmičku v UK, ale potrebujeme na to MPV. Naskytla sa mi možnosť kúpiť za dobré peniaze VW Sharan 1.9TDi. Otazka je:
Je možné ísť si kúpiť na Anglicka toho Sharana, neviem čo tam bude treba vybaviť, poistiť ho tam a ísť na ňom po vlastne osi späť na SVK. Tu by som ho nechal pozrieť mechanikom, porobil pár vecí a v júni, ked chceme s priateľkou definitívne vyraziť by sme išli na Sharane späť do Anglicka. Plus by bolo, že by som ho chcel na SVK nechať skontrolovať, polepiť reklamnými nálepkami a keď pôjdeme, nebudeme limitovaní množstvom batožiny, auto niečo viac odvezie ako bus/lietadlo.
Iba či sa to vôbec dá, keďže ešte nemám pobyt v UK, ale kamarát tam je, s ktorým to ideme rozbehnúť, a má aj pobyt zariešený. Akurát auto bude na mňa aj poistka, kvôli veku a dĺžke platnosti vodičáku..

Vopred ďakujem za info a od júna budem na týchto stránkach častejšie :) S pozdravom kure

krtek
User Eater
User Eater
PríspevkyCOLON 762
RegistrovanýCOLON Uto Aug 07, 2007 2:47 pm
BydliskoCOLON London HA2

Re: Kúpa auta v UK a cesta na SVK

Poslať od krtek » Uto Mar 15, 2011 11:44 am

jestlize mas nejakou anglickou adresu (kamarad) tak se to da.
Koupe je jednoducha, das/prevedes penize a ten clovek ti da ustrizek technicaku (V5C), je to jen kus papiru na ktery vyplni tvoje jmeno a adresu. Zaroven on odesle svoji druhou cast na DVLA (neco jako dopravni inspektorat) a oni ti na tu adresu poslou ten celej technicak - ty ho ovsem mit u sebe nepotrebujes.