Co treba vybavit - krok za krokom

Pre všetkých, čo potrebujú pomoc - pri hľadaní práce, ubytovania, au-pair ...

ModerátoriCOLON jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
kurtica
Guest
Guest
PríspevkyCOLON 14
RegistrovanýCOLON Uto Sep 25, 2007 3:52 pm

Co treba vybavit - krok za krokom

Poslať od kurtica » Štv Okt 04, 2007 4:28 pm

Zdravim, presurfovala som dnes skoro cele forum a som z toho mierne zmatena. Vedel by tu niekto napisat "krok za krokom" navod, co vsetko treba vybavit pred odchodom(vsetky tie proofy,poistenia a tak) a co vsetko po prichode(wrs,nino a tak aj s navodom) a este co neplati, alebo co nemusim ak som student VS a idem do UK pracovat?
Viem ze sa to tu rozoberalo, ale ja som z toho vazne zmatena, potrebujem "NAVOD":))

Zatial zhrnime to co som nasla:
Pred odchodom:
1. zabezpecit si ubytovanie
2.proof of adress (asi najskor nechat si vytlacit vypis z uctu po anglicky a s anglickou adresou??? to mi nejaka banka aj urobi????)
3. prihlasit sa ako dobrovolne nezamestnany (ked som student, tak toto sa ma asi netyka)

Po prichode
1. zriadit si ucet (na to mi treba proof of adress
2. vybavit WRS na Home Office za cca 70libier?
3. NINO - zaregistrovat sa na JobCentre a cakat na interview - je to zdarma
4. registracia na danovom??? Inland revenue
5. no a hladat si pracu vo vykladoch, na baroch, v jobcentrach, inzeratoch aj osobne vo firmach...

Obrázok užívateľa
carfaxcat
Power Pro Advisor
Power Pro Advisor
PríspevkyCOLON 1284
RegistrovanýCOLON Uto Sep 05, 2006 1:04 pm
BydliskoCOLON Hamm Tun/Bedeford

Re: Co treba vybavit - krok za krokom

Poslať od carfaxcat » Štv Okt 04, 2007 7:55 pm

Mne osobne výpis zo slovenskej banky s anglickou adresou pred 3 rokmi nepomohol. Stálo to nejakých 200 korun. Vtedy mi zabralo iba pridanie mena na council tax bill. Pracovníci v bankách však aj teraz majú podmienky od buka do buka, závisí, na akého narazíš. Sú pobočky, kde si otvoríš účet aj bez proof of address.