aupair-musi podavat danove priznanie +rocne zuctovanie

Všetko o mzdách, platoch, výplatách, daniach a odvodoch v Anglicku.

ModerátoriCOLON jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
Nikol antosova
Regular Reader
Regular Reader
PríspevkyCOLON 40
RegistrovanýCOLON Štv Aug 31, 2006 10:26 am
BydliskoCOLON Bratislava

aupair-musi podavat danove priznanie +rocne zuctovanie

Poslať od Nikol antosova » Štv Jún 05, 2008 10:27 am

Dobry den,potrebujem poradit.Sestra pracuje ako aupair.Chcem sa opytat,ze ci musi urobit rocne zuctovanie vo vseobecnej zdravotnej poistovni???Plati si dobrovolne poistne.
Mama telefonovala do poistovne, a tam jej povedali,ze zalezi kolko zarabala.A ze ci si podala danove priznanie za minuly rok??

chcem sa spytat nejakych dievacat,co pracuje ako aupair,ako to oni spravili?Pretoze moja sestra ziadne danove nepodavala,kedzd to bolo v minulosti tak,ze aupair nebolo povazovane ako zamestnanie.Aupair dostavala iba vreckov,ktore nebolo samozrejme zdanovane.

Ako to je teraz?Ma niekto najnovsie info?

Dakujem velmi pekne za radu
Nikol

krtek
User Eater
User Eater
PríspevkyCOLON 762
RegistrovanýCOLON Uto Aug 07, 2007 2:47 pm
BydliskoCOLON London HA2

Poslať od krtek » Štv Jún 05, 2008 5:26 pm

Nejak moc nerozumim otazce.

Kdyz je jako aupair v anglii tak ma zdravotni peci zajistenou v anglii zdarma, nemusi si vubec nic platit.
Takze je vzdy lepsi zdravotni pojistenni doma (v cechach ci na slovensku) uplne zrusit a znova zavest az po navratu domu.

Kdyz uz si teda plati dobrovolne doma pojisteni (podle me zbytecne), tak plati tu minimalni castku kterou musi platit. O nejakem rocnim zuctovani jsem v zivote neslysel.
Normalne se to bere jako kdyz je clovek doma a je dobrovolne nezamestnanej, tudiz za nej neplati zdravotni pojisteni stat, ale musi si platit tu minimalni castku.

Danove priznani si samozrejme nemohla podavat protoze ma nulovej prijem (zadne zamestnani nema).

Snad jsem pomohl, jestli jsem to nejak nepochopil tak to upresni.

Nikol antosova