Počas pobytu v UK ma vyhodia z SK školy; čo s poistným?

Čo všetko je potrebné zariadiť na Slovensku pred odchodom do UK?

ModerátoriCOLON jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
leonn1
Guest
Guest
PríspevkyCOLON 10
RegistrovanýCOLON Pia Okt 22, 2004 10:19 am

Počas pobytu v UK ma vyhodia z SK školy; čo s poistným?

Poslať od leonn1 » Sob Okt 23, 2004 4:29 pm

som student VS, avsak chcem to ukoncit a odist do Londyna. predpokladam ze po prvom semestri ma vyhodia, budem si asi musiet platit nemocenske, ist sa nahlasit na urad prace. ale ako ked ja uz budem v UK? mozu byt z toho nejake problemy?

Gina
Moderator Ginuska
Moderator Ginuska
PríspevkyCOLON 942
RegistrovanýCOLON Uto Apr 20, 2004 5:51 pm
BydliskoCOLON London
CONTACTCOLON

Poslať od Gina » Sob Okt 23, 2004 4:40 pm

predpokladam ze po prvom semestri ma vyhodia,
Tak toto sa mi paci! :-)))))))
budem si asi musiet platit nemocenske, ist sa nahlasit na urad prace. ale ako ked ja uz budem v UK? mozu byt z toho nejake problemy?
Problem nebude ak budes odvody platit tu v UK. O tom co a ako sme sa uz na fore bavili, tak si to vyhladaj.

Wicanpe
Member
Member
PríspevkyCOLON 64
RegistrovanýCOLON Pia Sep 03, 2004 1:30 pm

Poslať od Wicanpe » Str Okt 27, 2004 1:04 pm

som student VS, avsak chcem to ukoncit a odist do Londyna. predpokladam ze po prvom semestri ma vyhodia,
Preco take katastroficke scenare? Existuje aj moznost prerusit si studium na slovenskej vysokej skole pocas svojho pobytu v UK.
budem si asi musiet platit nemocenske, ist sa nahlasit na urad prace.
Samozrejme, pokial z akehokolvek dovodu prestanes byt studentom na Slovensku, stat za teba prestane platit zdravotne poistenie, takze pokial budes na Slovensku, budes si ho musiet platit sam alebo sa nahlasit na urad prace.
ale ako ked ja uz budem v UK?