National insurance number

Doktori v UK, zdravotná starostlivosť, sociálna politika, podpory a benefity, materská dovolenka, NI number...

ModerátoriCOLON Gina, jaro, Moderatori

BUTTON_POST_REPLY
Denda
Reader
Reader
PríspevkyCOLON 1
RegistrovanýCOLON Pia Júl 31, 2009 9:37 am

National insurance number

Poslať od Denda » Pia Júl 31, 2009 9:51 am

Dodry den,

som v Londyne 2 tyzdne. Minuly tyzden som si nasla pracu, takze momentalne pracujem. Pri vypisovani kontraktu (mam zmluvu, ale len skusobnu a to na 3 mesiace) odo mna chceli National insurance number, kedze som ho nemala, zasla som do job centra. Tam mi dali telefonne cislo, na ktore som zavolala a dohodla som si interview. Lenze dali mi ho na 13.augusta. Kedze som som studentka, chcem v Londyne ostat do konca augusta. Teraz vsak neviem, co mam robit. Prosim poradte.Ak pojdem na interview, national insurance number dostanem najskor koncom augusta, lenze moja vypovedna lehota v praci je 2 tyzdne, to znamena, ze vypoved musim dat predtym, ako budem mat toto cislo.Takze citala som na nete, ze moj zamestnavatel mi ma dat docasne Nat.insurance number.Je to tak? Taktiez som sa dopocula, ze pokial nemam national insurance number, dostanem mensiu vyplatu, je to pravda? Neviem, ci vobec mam chodit na to interview, a neviem, ci sa to vobec da zrusit.Taktiez by som sa chcela opytat, ci mi vratia dane pokial nemam national insurance number.Ak by som si ho vybavila, ale uz by som nepracovala, ani tak mi nevratia dane? Mozem pracovat aj bez national insurance number?Mam tu kamaratku, cize keby som to national insurance number dostala neskor,musela by to ona za mna nahlasit mojmu zamestnavatelovi (lenze potom uz u neho robit nebudem, kedze ja tu nebudem) Prosim poradte. Dakujem za odpoved.

ubeno
London Expert
London Expert
PríspevkyCOLON 377
RegistrovanýCOLON Sob Nov 12, 2005 10:22 pm
BydliskoCOLON naspat v Bratislave

Re: National insurance number

Poslať od ubeno » Ned Aug 02, 2009 12:58 am

Privela otazok ;-)