Fórum stránok www.londyn.sk

Diskusia o všetkom, čo súvisí s Veľkou Britániou (práca, štúdium, ubytovanie...)

Skočiť na obsah

Reklama

Praca na ropných vežiach v severnom Anglicku

Všetko na tému práca v Londýne, práca v Anglicku alebo inde v UK.

Moderátori: jaro, Moderatori

Praca na ropných vežiach v severnom Anglicku

Poslaťod macfrickins » Str Feb 15, 2006 11:38 am

Zdravim
dopocul som sa niečo o vyssie zmienenej praci a chcem sa opytat, ci existuju nejake agentury, ci uz tu, alebo v Anglicku, ktore sprostredkuju tuto pracu.
Nie som ziaden inzinier, ani nieco podobne, som iba student,ktory hlada nieco zaujimave, tak ak by ste niekto o tom nieco vedeli, tak mi o tom prosim napiste.
macfrickins
Reader
Reader

Advertisement

Re: Praca na ropných vežiach v severnom Anglicku

Poslaťod Pedro3 » Uto Feb 21, 2006 3:49 pm

Aj ja hladam nejaku pracu na ropnych veziach ale stale sa mi nedari ak sa ti nieco podarilo najst tak by si mohol napisat kde...... dakujem

macfrickins píše:Zdravim
dopocul som sa niečo o vyssie zmienenej praci a chcem sa opytat, ci existuju nejake agentury, ci uz tu, alebo v Anglicku, ktore sprostredkuju tuto pracu.
Nie som ziaden inzinier, ani nieco podobne, som iba student,ktory hlada nieco zaujimave, tak ak by ste niekto o tom nieco vedeli, tak mi o tom prosim napiste.
Pedro3
Reader
Reader

Poslaťod jaro » Uto Feb 21, 2006 5:22 pm

Na http://www.oilcareers.com som videl niekolko inzeratov na pracu na vrtnych veziach (oil rigs) v Skotsku a Anglicku.
jaro
I Charge For Asking
I Charge For Asking

Praca na ropnych veziach

Poslaťod lair » Str Jan 03, 2007 9:22 pm